Retourneren & garantie
Herroepingsrecht
De producten zonder verzegeling , vergankelijke producten of elektro-apparaten (ook werden die maar één keer gebruikt) mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. U mag de gekochte elektro-apparaten uitproberen (d.w.z. bij voorbeeld de goede werking van de aan- of uitknop of van de temperatuurregelaar controleren), maar u mag ze in geen geval gebruiken. De producten moeten in hun originele verpakking geretourneerd worden.
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Wij verontschuldigen ons als dit het geval is. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd is?
Is uw artikel kapot of defect?
Als het artikel dat u ontvangt kapot is, neem dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee weken, contact op met onze klantendienst. Vermeld het ordernummer, de productcode en de omschrijving van het betreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig sturen wij u een vervangend artikel toe.
Indien uw artikel nog steeds onder de garantie van de fabrikant valt, verbindt Celini zich ertoe om voor de terugzending en de herstelling bij de fabrikant te zorgen. Indien het defect het gevolg is van verkeerd gebruik, worden de verzend- en reparatiekosten aan de klant in rekening gebracht.
Hoe kan ik een product retourneren?
Als u zonder aan te melden heeft besteld, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] of via onze contactformulier.
Als u een klantaccount heeft, kunt u hier inloggen op uw account en het menu Bestelgeschiedenis en details in uw dashboard selecteren. Selecteer vervolgens de gewenste bestelling door op "details" te klikken.
Op deze pagina kunt u de producten selecteren die u wilt retourneren. Klik vervolgens op verzenden en uw aanvraag zal door onze klantendienst verwerkt worden.
Na bevestiging door mail, verpak het artikel alstublieft op een veilige manier en zorg ervoor dat het retourformulier mee verpakt is.
Zorg ervoor dat u bewijs van verzending ontvangt wanneer u het artikel retourneert. Zonder dit bewijs kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.
Als u om een vervangend artikel heeft gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.
Elk artikel dat u heeft geaccepteerd en vervolgens terugestuurt is voor uw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.
Terugbetaling
Na ontvangst en indien de klant in aanmerking komt voor terugbetaling, zal Celini alle van de consument ontvangen betalingen vergoeden, inclusief de leveringskosten.
Celini verricht de terugbetaling onder gebruikmaking van hetzelfde betaalmiddel als hetgeen door de consument tijdens de oorspronkelijke transactie werd gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk met een ander betaalmiddel heeft ingestemd en met dien verstande dat de consument als gevolg van zulke terugbetaling geen kosten mag hebben.